مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-09اقتصادي

از 4 مسیر پیگیر تامین اعتبار بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه هستیم


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیگیری مجدانه استان و دولت برای تامین اعتبار پروژه بیمارستان 540 تختخوابی خبر داد و افزود: از چهار مسیر پیگیر تامین اعتبار پروژه هستیم و بسیار امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیگیری مجدانه استان و دولت برای تامین اعتبار پروژه بیمارستان 540 تختخوابی خبر داد و افزود: از چهار مسیر پیگیر تامین اعتبار پروژه هستیم و بسیار امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

رامین الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند کند ساخت پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه گفت: این پروژه از سال 1394 کلنگ زنی شده و طی این مدت تنها حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پروژه طی این مدت به دلیل مشکلات اعتباری یا متوقف بوده و یا روند ساخت آن به کندی پیش رفته است.

الماسی با اشاره به ضرورت ساخت این پروژه گفت: این بیمارستان برای کلانشهر کرمانشاه یک نیاز ضروری است و باتلاش استاندار کرمانشاه توانسته ایم دولت را روی این پروژه حساس کرده و پیگیر تامین اعتبار آن شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر از چهار مسیر پیگیر تامین اعتبار پروژه هستیم که یکی از آنها جذب بخشی از اعتبارات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 4 مسیر پیگیر تامین اعتبار بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه هستیم

از 4 مسیر پیگیر تامین اعتبار بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه هستیم