مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-09بين الملل

حمایت مدودف از نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری


رییس جمهور سابق روسیه در واکنش به اعلام برنامه ولادیمیر پوتین برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در این کشور، این تصمیم وی را با در نظر گرفتن وضعیت جهانی کنونی «منطقی» توصیف کرد.

- رییس جمهور سابق روسیه در واکنش به اعلام برنامه ولادیمیر پوتین برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در این کشور، این تصمیم وی را با در نظر گرفتن وضعیت جهانی کنونی منطقی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارنظرهای دیمیتری مدودف، معاون رییس شورای امنیت روسیه و رییس جمهور سابق این کشور بعد از آن مطرح شد که ولادیمیر پوتین رسما روز جمعه نامزدی مجدد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 اعلام کرد.

مدودف در بیانیه ای که از سوی دستیار وی خطاب به رسانه ها منتشر شد اظهار کرد، با در نظر گرفتن شرایط جهانی کنونی و دوران دراماتیکی که روسیه هم اکنون از آن گذر می کند، این تصمیم ولادیمیر پوتین مطلقا صحیح و منطقی است.

مدودف خاطرنشان کرد: کار او (پوتین) به عنوان رییس جمهور روسیه باید ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی، کمی قبل از اعلام نامزدی مجدد پوتین برای ریاست جمهوری، مرکز افکار سنجی موسوم به بنیاد آرای عمومی روسیه روز پنجشنبه نتایج نظرسجی جدیدی را منتشر کرد که مطابق آن 70 درصد از روسها گفتند از نظر آنها پوتین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدودف از نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری

حمایت مدودف از نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری