مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

بسیج با امیدآفرینی توطئه دشمنان را خنثی می کند


دشمن تلاش می کند که ناامیدی را در جامعه ترویج دهد اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد.

- ایسنا/مازندران مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: دشمن تلاش می کند که ناامیدی را در جامعه ترویج دهد اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد.

عبدالمهدی حق شناس امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه حضرت امام(ره) با نگاه عمیق و دوراندیشی مدبرانه ای که داشتند در پنجم آذرماه سال 1358 فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند، اظهار کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی به جای گذاشت که برگ زرین و افتخار بسیار بزرگی برای بسیج شد و از آن زمان تاکنون نیز بسیج محل اتفاقات و دستاوردهای بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در رضایت مندی عمومی و تزریق امید در جامعه، افزود: دشمن تلاش می کند که یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد؛ اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد که این امیدآفرینی در حوزه خدمات رسانی به مردم به ویژه مردم محروم کشور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، یکی از وظایف جبهه متحد رسانه ای انقلاب را امیدآفرینی برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیدواژه امید در زمان حاضر نیاز اصلی کشور و ملت انقلابی ایران است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج با امیدآفرینی توطئه دشمنان را خنثی می کند

بسیج با امیدآفرینی توطئه دشمنان را خنثی می کند