مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-20اقتصادي

جذب نزدیک به 20هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در کهگیلویه و بویر احمد جهت پروژه های عمرانی تاکنون جذب شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در کهگیلویه و بویر احمد جهت پروژه های عمرانی تاکنون جذب شده است.

جهانگیر شاهینی افزود: با توجه به تدوین اسناد پایه توسعه استان و مدل توسعه و به منظور تکمیل، ارتقا و توسعه شاخص های زیرساختی در حوزه های عمرانی و برنامه ریزی های انجام شده جهت تامین اعتبارات مورد نیاز استان در 2 سال اخیر اعتبارات قابل توجهی به میزان 284 هزار میلیارد ریال از محل سفر اول ، متمم سفر، سفر دوم رییس جمهور، اعتبارات سنواتی، مسئولیت های اجتماعی و سایر ردیف های متفرقه جهت استان تامین اعتبار شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون از محل سفر دور اول 65 درصد تخصیص یافته و با توجه به اینکه این اعتبارات سه ساله است، پیش بینی می شود که تخصیص مربوط به اعتبارات سفر اول با توجه به 2 تخصیص آخر تا پایان سال به طور کامل تحقق یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات سفر دوم نیز پس از تدوین و امضاء توافقنامه ها(با امضاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نزدیک به 20هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

جذب نزدیک به 20هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد