مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-18دانش

تبدیل ایده به تولید مستلزم همکاری دانشگاه و صنعت است


معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در دانشگاه و صنعت است، گفت: اگر بخواهیم نوآوری خود را به تولید برسانیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، امین حسنوند عصر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر که در سالن اجتماعات علامه شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: پارک علم و فناوری لرستان دارای 6 مرکز رشد در شهرستان های استان بوده که در شهرستان بروجرد 31 فناور در مرکز رشد این شهرستان فعالیت دارند.

  وی خاطرنشان کرد: اقتصاد دانش بنیان اقتصادی است که دانش در همه مراحل آن دخالت داشته و نیازی به فناوری های سطح بالا ندارد و با فناوری های بومی قابل انجام است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه باید به سمت اقصاد دانش بنیان حرکت کنیم، افزود: دانشگاه ها نیز باید به سمت اقتصاد دانش بنیان برود.

حسنوند با اشاره به رتبه 15 ایران در تولیدات علمی، تصریح کرد: این موضوع به هوش بالا و داشتن علم و فناوری ایرانیان مربوط است.

وی ادامه داد: به یک زبان مشترک بین دانشگاه و صنعت نیاز داریم، پارک علم و فناوری زبان مشترک و ارتباط صنعت و دانشگاه را شکل می دهد.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در دانشگاه و صنعت است، گفت: اگر بخواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ایده به تولید مستلزم همکاری دانشگاه و صنعت است

تبدیل ایده به تولید مستلزم همکاری دانشگاه و صنعت است