مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-14اقتصادي

تولید کاغذهای سفید و رنگی از سرگین گاو


گروهی از دانش آموختگان دانشگاهی در یک شرکت دانش بنیان از سرگین گاو خمیر کاغذ سفید و رنگی را به تولید رساندند که به گفته آنها توسعه این روش که در بسیاری از کشورها رایج است می تواند از تخریب جنگل ها جلوگیری کند.

- گروهی از دانش آموختگان دانشگاهی در یک شرکت دانش بنیان از سرگین گاو خمیر کاغذ سفید و رنگی را به تولید رساندند که به گفته آنها توسعه این روش که در بسیاری از کشورها رایج است می تواند از تخریب جنگل ها جلوگیری کند.

زینب حاجی لر مدیر تحقیق و توسعه یکی از شرکت ها در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت یک شرکت تحقیقاتی-تولیدی است که در حوزه شیمی فعالیت هایی را اجرایی کرده است، گفت: بخش از فعالیت ما مربوط به تقویت بخش های تحقیق و توسعه شرکت های بزرگ صنعتی است و ایده های محققان این شرکت ها را در صنایع به مرحله تولید می رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایجاد شده در این شرکت از میان دانش آموختگان دانشگاه های تهران و امیرکبیر هستند که بالغ بر 8 سال است که در کنار هم مشغول به فعالیت هستیم.

حاجی لر با اشاره به محصولات تولیدی در این شرکت افزود: یکی از ایده هایی که از سوی محققان این شرکت اجرایی شده است تولید خمیر کاغذ از فضولات حیوانات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاغذهای سفید و رنگی از سرگین گاو

تولید کاغذهای سفید و رنگی از سرگین گاو