مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-04سياسي

آماده سازی تمامی زیرساخت های مازندران برای انتخابات اسفند ماه


استاندار مازندران از آماده سازی 100 درصدی زیرساخت های استان برای برگزاری انتخابات پیش رو و ابلاغ دستور برای رفع مشکلات ارتباطی و اینترنتی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست با فرمانداران استان که در بابلسر برگزار شد  با اشاره به مهم ترین اهداف برگزاری این نشست، اظهار کرد: این جلسه ماهانه پیرامون مهم ترین مباحث استان در شورای فرمانداران برگزار می شود.

وی افزود: اهم مباحث دستور جلسه امروز درباره برگزاری انتخابات اسفند ماه بود که موضوعاتی درباره امنیت، اجرای دقیق و چالش های انتخاباتی توسط فرمانداران مطرح شد.

حسینی پور از آماده سازی 100 درصدی زیرساخت های استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: در بحث اجرای دقیق انتخابات و زیرساخت های ارتباطی و مشکلات اینترنت نیز دستورات لازم ابلاغ شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه شهرستان های ما آمادگی کامل برای برگزار انتخابات را دارند؛ گفت: در این زمینه آموزش های لازم به فرمانداران و بخشداران ارائه شد.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه ها در برگزاری انتخابات پیش رو، عنوان کرد: سازوکار برنامه های رسانه ها قبل، حین و بعد انتخابات توسط ستاد رسانه ای انتخابات دیده شد تا با هدف حفظ امنیت به ویژه در فضای مجازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی تمامی زیرساخت های مازندران برای انتخابات اسفند ماه

آماده سازی تمامی زیرساخت های مازندران برای انتخابات اسفند ماه