مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-10بين الملل

روحیه دادن نتانیاهو به سربازان شکست خورده


در روزهای گذشته بارها شاهد تهدیدات و رجزخوانی های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر جنگ این رژیم علیه حزب الله و مردم لبنان بوده ایم.

- در روزهای گذشته بارها شاهد تهدیدات و رجزخوانی های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر جنگ این رژیم علیه حزب الله و مردم لبنان بوده ایم.

این تهدیدات را در واقع باید نشانه آشکاری از شکست نظامی، امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن هادی زاده در یادداشتی نوشت: با گذشت بیش از دو ماه از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد و ضربات سنگینی به صهیونیست ها وارد کرد، ارتش این رژیم با وجود دریافت کمک های گسترده نظامی، امنیتی، سیاسی و مالی از آمریکا و اروپا، نتوانسته به اهدافی که برای جنگ تعیین کرده بود، دست یابد و متحمل شکست های پی در پی مقابل گروه های مقاومت شده است.

فشار افکار عمومی، تظاهرات گسترده چه در داخل سرزمین های اشغالی و چه درنقاط مختلف جهان، کابینه نتانیاهو را به شدت تحت فشار قرار داده و بنیامین نتانیاهو که قصد داشت در 10 روز به اهدافی که برای جنگ غزه تعیین کرده بود دست یابد، الان با گذشت بیش از دو ماه، به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و ارتش رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفت و پیروزی در غزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه دادن نتانیاهو به سربازان شکست خورده

روحیه دادن نتانیاهو به سربازان شکست خورده