مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-27بين الملل

خروش همدلانه ای که برای اسراییل چاره ای جز تسلیم نگذاشت


بررسی ها نشان می دهد مسأله فلسطین دیگر یک مسأله داخلی نیست و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش همه مردم جهان از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب را برانگیخته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بعد از درگیری های 7 اکتبر (15 مهر) بین حماس و رژیم صهیونیستی، حملات هوایی این رژیم علیه حماس شدت یافت و هر روز بر ابعاد آن افزوده شد.

بعد از گذشت چند روز ابتدا یک بیمارستان مورد حملات موشکی قرار گرفت که در آن تعداد زیادی از کودکان و زنان کشته شدند و سایر مراکز درمانی غزه پس از آن شاهد حملات مشابه بودند.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی دست به چنین اقداماتی می زند اما این بار به دلیل وجود رسانه ها مختلف و انتشار اخبار آن به کل جهان، موجب واکنش های گسترده ای در سطح جهان شد.

اما متاسفانه حملات اسراییل گسترده تر نیز شده و با وجود انتشار تصاویر و اقدامات هولناک که به تعبیر بسیاری از کارشناسان جنایت علیه بشریت خوانده می شود، این نسل کشی همچنان ادامه دارد.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه در تازه ترین آمار اعلام کرد شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر (15 مهر) تاکنون از 13 هزار شهید عبور کرده است که بیش از 5 هزار نفر از آنها کودک و افزون بر 3 هزار و 300 تن نیز زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش همدلانه ای که برای اسراییل چاره ای جز تسلیم نگذاشت

خروش همدلانه ای که برای اسراییل چاره ای جز تسلیم نگذاشت