مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-21دانش

تدوین راهبردهای 12 گانه دانشگاه ها و مؤوسسات آموزش عالی غیردولتی برای نخستین بار


مدیرکل دفتر غیردولتی وزارت علوم، گفت: برای نخستین بار راهبردهای 12 گانه برای دانشگاه ها و مؤوسسات آموزش عالی غیردولتی تدوین شد که افق چهارساله این دانشگاه ها را کامل بیان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید رسول عمادی شامگاه امروز در نخستین آیین تجلیل از نام آوران و برترین های علمی این شهرستان، اظهار کرد: رشد یک دانشگاه و مرکز علمی مرهون زحمات اساتید و بنیانگذاران آن است که در راه علم و دانش ایثار کرده و تمام وقت انرژی خود را گذاشتند.

وی افزود: دانشگاه های غیردولتی در کنار دانشگاه های دولتی افتخارآفرین هستند و در راستای سطح کمی و کیفی آموزشی و پژوهشی دانشجویان موفق عمل کرده و درآمدهای حاصل از شهریه را در مسیر صحیح مدیریت کردند.

مدیرکل دفتر غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برای نخستین بار راهبردهای 12 گانه برای دانشگاه ها و مؤوسسات آموزش عالی غیردولتی تدوین شد که افق چهارساله این دانشگاه ها را کامل بیان می کند.

عمادی با بیان اینکه نیازمند همکاری و هم افزایی همه بخش های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پیشبرد اهداف عالی خود هستیم، بیان کرد: در سال های نه چندان دور با توجه به ضرورت در آن زمان 357 دانشگاه و مؤوسسه در کشور داشتیم و هم اکنون 272 دانشگاه و موسسه داریم که از این بین 20 دانشگاه و ماب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین راهبردهای 12 گانه دانشگاه ها و مؤوسسات آموزش عالی غیردولتی برای نخستین بار

تدوین راهبردهای 12 گانه دانشگاه ها و مؤوسسات آموزش عالی غیردولتی برای نخستین بار