مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-13سياسي

تست فلوک چیست و خدمات تست فلوک شرکت دیجی فلوک چه کاربردهایی دارد؟


سوال اصلی این است که تست فلوک شبکه چیست؟ تست فلوک نقش مهمی در مشخص نمودن ایرادات تجهیزات شبکه اعم از تجهیزات مسی، نوری و همچنین نحوه اجرا و پیاده سازی بستر شبکه دارد.

- DSX8000  ورژن2  با همراه داشتن تاییدیه کالیبراسیون دستگاه پروژه های تست را برای مشتریان خود انجام می دهند که این موضوع باعث برتری شرکت دیجی فلوک در خدمات تست فلوک در تهران و سایر استان ها نسبت به بقیه رقبای خود  شده است .

در زیر به برخی از ویژگی ها و خدمات تست فلوک اشاره می شود: گزارش محل دقیق وجود نویز در مسیر کابلکشی تست دقیق و کامل تجهیزات فزیکی شبکه شامل کابل ، کیستون ، پچ پنل ، پچ کورد مشخص نمودن یا غیراصلی بودن تجهیزات پسیو شبکه مشخص کردن متراژ دقیق کابل کشی ها گزارش اشکالات اتصالات پچ پنل و کیستون گزارش قطع بودن یا ضعیف بودن نحوه اتصال رشته های کابل به کیستون گزارش وجود کشش یا خمش بیش از حد و محل دقیق آن در مسیر کابل کشی گزارش میزان خلوص مس استفاده شده در کابل شبکه تست مقاومت و میزان رسانایی کابل شبکه مزایا و کابرد تست فلوک یکی از اصلی ترین ویژگی انجام تست فلوک، افزایش کارایی شبکه با هزینه اندک است؛ در واقع انجام تست فلوک یک آنالیز اساسی از شبکه و ایرادات موجود در آن و همچنین مشخص نمودن محل خطاهای موجود را به صورت دقیق نمایش می دهد؛ در حالیکه این کار هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست فلوک چیست و خدمات تست فلوک شرکت دیجی فلوک چه کاربردهایی دارد؟

تست فلوک چیست و خدمات تست فلوک شرکت دیجی فلوک چه کاربردهایی دارد؟