مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-22سياسي

علیرضا بیگی : مجلس مدعیِ شفافیت ، مردم را نامحرم دانست


علیرضا بیگی با بیان اینکه اظهارات نادران چیزی نبود که مجلس مدعیِ شفافیت ، تصور کند مردم نباید این مطالب را بشنوند و نامحرم هستند، ادامه داد: - بخش قابل توجهی از نمایندگان مجلس هم بر اظهارات آقای نادران صحه گذاشت و حق را به او دادند و این موضوع مهمی بود.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه اظهارات نادران چیزی نبود که مجلس مدعیِ شفافیت، تصور کند مردم نباید این مطالب را بشنوند، گفت: بخش قابل توجهی از نمایندگان مجلس هم بر اظهارات آقای نادران صحه گذاشت و حق را به او دادند و این موضوع مهمی بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، استعفای الیاس نادران، نماینده تهران بعد از کش و قوس زیاد روز گذشته (سه شنبه) بررسی و با آن مخالفت شد.

نکته مهم در این میان غیرعلنی شدن یکباره جلسه بررسی طرح استعفا بود، اقدامی عجیب در ادامه تصمیمات محرمانه و غیرعلنی مجلس که با علامت تعجب هایی همراه بود.

  آنچنان که عباس عبدی، چهره اصلاح طلب در توییتی نوشت؛ وقتی بررسی استعفای نماینده هم محرمانه و غیرعلنی شود، دیگر کدام داده مفیدی می تواند در اختیار افکار عمومی قرار گیرد؟ معنای این رفتارها حتی از چشم ساده ترین افراد هم پنهان نمی ماند.

اما ماجرای غیرعلنی شدن بررسی طرح استعفای الیاس نادران چه بود؟ احمد علیرضابیگی درباره بررسی درخواست استعفای الیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا بیگی : مجلس مدعیِ شفافیت ، مردم را نامحرم دانست

علیرضا بیگی : مجلس مدعیِ شفافیت ، مردم را نامحرم دانست