مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-18حوادث

مرگ 2 زن نهاوندی بر اثر گازگرفتگی


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از مرگ دو زن نهاوندی بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از مرگ دو زن نهاوندی بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن خبر داد.

دکتر محمدرضا شکوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظهر امروز -دوشنبه 27 آذر- یک حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روستای مهین آباد نهاوند به اورژانس 115 گزارش شد که مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو زن 70 و 85 ساله با وجود امدادرسانی عوامل اورژانس، بر اثر گازگرفتگی از طریق نصب نامناسب بخاری جان باختند.

شکوهی مرگ ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن را مرگ خاموش دانست و مطرح کرد: علائم و نشانه های مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می تواند به شکل موارد بسیار متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با گاز مونوکسیدکربن علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ را در پی دارد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز هر نوع حادثه ناگوار در این زمینه، باید قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی مطمئن شویم که آیا دودکش ‏بخاری درست به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 زن نهاوندی بر اثر گازگرفتگی

مرگ 2 زن نهاوندی بر اثر گازگرفتگی