مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-11سياسي

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از کسب رتبه برتر این دانشگاه در جشنواره شهید رجایی در سال 1401 ، در بین دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره شهید رجایی به طور سالانه با هدف شناسایی و تقدیر از عملکرد دستگاه هایی که بیشترین تلاش را در پیاده سازی نقشه راه اصلاح نظام اداری داشته اند، برگزار می شود.

    سید ابوالفضل هاشمی اصل افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی بر اساس منویات و دستورالعمل های ابلاغی مقام معظم رهبری، رییس جمهور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل های سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر دستگاه های ارزیاب، در دو محور شاخص های عمومی و اختصاصی، از سوی سازمان اداری استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

    او با اشاره به رقابت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در کسب این امتیازات گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی توانست با کسب رتبه برتر و ضمن حفظ جایگاه خود، همچنان در جایگاه برترین ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی