مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-12بين الملل

خطونشان انصارالله برای ائتلاف احتمالی آمریکا


پس از آنکه آمریکا گفت که در تلاش است علیه یمن ائتلاف دریایی تشکیل دهد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله هشدار داد که برای مقابله با این ائتلاف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی هشدار یمن مبنی بر ممانعت از عبور کشتیها به مقصد فلسطین اشغالی، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که هدف از ارسال کشتی جنگی رژیم صهیونیستی، صرفا تبلیغاتی است.

البخیتی با اشاره به اینکه که توقیف کشتیهای وابسته به اسراییل، به معنای گسترش درگیری بین اسراییل و حماس نیست، هشدار داد: اهرم فشارهای دردناکی علیه کشورهایی داریم که در تشکیل ائتلاف بین المللی در دریای سرخ مشارکت داشته باشند.

اوایل جنگ اخیر در غزه و زمانی که انصارالله یمن به اسراییل در مورد عدم ورود به فاز حمله زمینی به غزه هشدار داد، خیلی ها این موضع را جدی نگرفتند، اما سه روز پس از شروع حمله زمینی، یمن با چند موشک و پهپاد، بندر و شهر ایلات در جنوبی ترین نقطه فلسطین اشغالی را هدف گرفت تا نشان دهد پای حرفش ایستاده است.

تهدید کشتی های حامل بار به مقصد یا از مبدأ اراضی اشغالی و تسلط بر کشتی گلکسی لیدر سرآغاز عملیاتی بود که همچنان ادامه دارد و  نگرانی اصلی ترین حامی و متحد رژیم اسراییل را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطونشان انصارالله برای ائتلاف احتمالی آمریکا

خطونشان انصارالله برای ائتلاف احتمالی آمریکا