مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-26سياسي

تشکیل بسیج دریایی در استان های جنوبی


بسیج دریایی تحت عنوان ناوگروه های حضرت ابالفضل (ع) و در همه استان های جنوبی شکل گرفت و در بعضی از رزمایش ها و تمرین های نیروی دریایی سپاه هم مشارکت داشتند.

- رییس بسیج مستضعفان گفت: بسیج دریایی تحت عنوان ناوگروه های حضرت ابالفضل (ع) و در همه استان های جنوبی شکل گرفت و در بعضی از رزمایش ها و تمرین های نیروی دریایی سپاه هم مشارکت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی در بخشی از یک گفت وگوی تلویزیونی به مناسبتهفته بسیج درباره تشکیل بسیج دریایی توضیح داد: مردم مقاوم، نجیب و دوست داشتنی سواحل جنوب خودشان یک امکاناتی دارند که با آن امکانات شان بخشی از اقتصاد کشور را در دریا شکل می دهند؛ با همین لنج ها و قایق ها.

اینها، چون روحیه بسیجی داشتند، با همت نیروی دریایی سپاه یک شکلی به آن ها داده شده در واقع، سازماندهی شدند به عنوان بسیج دریایی تحت عنوان ناوگروه های حضرت ابالفضل (ع) و در همه استان های جنوبی ما، استان سیستان بلوچستان، هرمزگان و بوشهر این بسیج شکل گرفت و در بعضی از رزمایش ها و تمرین های نیروی دریایی سپاه هم مشارکت داشتند.

بحمدلله خیلی هم این کار موفق بود.

وی ادامه داد: همان طور که ما در روی زمین مجموعه های آماده ای را برای دفاع از کشورمان داریم و یک تجربه گرانسنگی از در دوران دفاع مقدس داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بسیج دریایی در استان های جنوبی

تشکیل بسیج دریایی در استان های جنوبی