مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-16بين الملل

اذعان بی سابقه فرمانده اسراییلی به تلفات بالای تیپ گولانی در غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  «موشه کبلینسکی»، فرمانده سابق تیپ گولانی و معاون پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اذعان کرد: - یکی از فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی در اظهارات بی سابقه رسانه ای به هلاکت یک چهارم نیرو های رزمی تیپ گولانی از آغاز عملیات طوفان الاقصی و نبرد های زمینی در غزه اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  موشه کبلینسکی ، فرمانده سابق تیپ گولانی و معاون پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اذعان کرد: تیپ گولانی از آغاز عملیات طوفان الاقصی و نبردهای زمینی پس از آن، حدود یک چهارم نیروهای رزمی خود را از دست داده است.

بر پایه این گزارش، فرمانده سابق تیپ گولانی در گفت وگو با شبکه 12 عبری گفت: این تیپ یکی از یگان های ویژه و نخبه ارتش است و دستکم با کشته شدن 82 سرباز و افسر و مجروح شدن شمار زیادی، تلفات سنگینی را متحمل شده است.

کبلینسکی در پاسخ به سوالی در مورد توانایی تیپ برای ادامه نبرد با وجود ضرباتی که دریافت کرده است، گفت: به نظر من تیپ گولانی تنها اکنون (طی نبرد زمینی) تلفات نداده است بلکه در روز نخست جنگ با کشته شدن 72 سرباز دچار تلفات سنگینی شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر ده ها نفر هم مجروح شده اند که تقریباً یک چهارم نیروهای تیپ گولانی را تشکیل می دهند، برای بهبود یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان بی سابقه فرمانده اسراییلی به تلفات بالای تیپ گولانی در غزه

اذعان بی سابقه فرمانده اسراییلی به تلفات بالای تیپ گولانی در غزه