مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-05سياسي

رییسی در نشست دولت و مجلس: در جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد


رییس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس گفت: در جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد، باید نیاز را بشناسیم مشکل را خوب بدانی، اگر مسأله شناسی صورت گیرد و راهکارهای حل مسأله به خوبی شناخته شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز سه شنبه 14 آذر در نشست مشترک دولت و مجلس که به مناسبت روز مجلس برگزار شده بود، گفت: این جلسه را که مجلس شورای اسلامی با دولت مشترکا برگزار می کند را مبارک می دانم چراکه تبادل نظر بین دولت و مجلس بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: مسئولیت همه ما مشترک است به تعبیر معروف در یک کشتی سوار هستیم.

داوری مردم هم همینطور خواهد بود اگر موفقیتی در کشور کسب شود به پای  همه گذاشته خواهد شد اگر کاستی باشد توقع آن از همه خواهد بود که چرا فلان کاستی رخ داده است.

رییسی ادامه داد: شما در حوزه های انتخابیه مورد سوال مردم هستید ما هم وقتی به استان ها می رویم همواره سوال مطرح است هم مردم خوبی ها را می بینند و موجب تشکر و تقدیر آنهاست و هم کاستی ها آنها را رنج می دهد تمام تلاش شما و ما مشترکا این باید باشد که کاستی ها را رفع و نیازها را مرتفع کنیم.

رییس جمهور تصریح کرد: در بودجه ریزی اصلی وجود دارد اینکه هزینه ها و درآمدها واقعی دیده شود دو فرآیند در این مسیر وجود دارد اول برای دولت است بعد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در نشست دولت و مجلس: در جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد

رییسی در نشست دولت و مجلس: در جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد