مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-13بين الملل

گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره تلفات جنگ اوکراین


یک منبع آگاه گفت، یک گزارش محرمانه اطلاعاتی ایالات متحده ارزیابی کرده که از آغاز جنگ اوکراین 315 هزار سرباز روسیه کشته و زخمی شده اند که نزدیک به 90 درصد نیروهای نظامی این کشور در آغاز حمله به اوکراین را شامل می شود.

- یک منبع آگاه گفت، یک گزارش محرمانه اطلاعاتی ایالات متحده ارزیابی کرده که از آغاز جنگ اوکراین 315 هزار سرباز روسیه کشته و زخمی شده اند که نزدیک به 90 درصد نیروهای نظامی این کشور در آغاز حمله به اوکراین را شامل می شود.

این در حالی که مسکو تاکید کرده چنین گزارش هایی از سوی آمریکا همیشه اغراق آمیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش همچنین به تلفات پرسنل نظامی روسیه و از بین رفتن خودروهای زرهی این کشور در جنگ با اوکراین اشاره شده که این امر به منزله ضربه به تلاش ها برای مدرن سازی ارتش روسیه تلقی شده که می تواند تا 18 سال موجب عقبگرد آن شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام های روسیه گفته اند که تخمین های غرب درباره تلفات ارتش این کشور اغراق آمیز است و همیشه در ارزیابی های خود، تلفات اوکراین را کم اعلام می کنند.

این منبع آگاه همچنین اعلام کرد که ارزیابی اخیر گزارش اطلاعاتی آمریکا که اخیرا از محرمانه بودن خارج شد، نشان می دهد که روسیه حمله خود به اوکراین را با 360 هزار نیرو آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره تلفات جنگ اوکراین

گزارش اطلاعاتی آمریکا درباره تلفات جنگ اوکراین