مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:512023-12-11سياسي

درخواست خانواده شهدای ترور از دستگاه قضا برای بررسی کامل پرونده منافقین


خانواده های شهدای ترور طی بیانیه ای از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران خواستند تا با بررسی کامل پرونده سرکردگان منافقین، آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضاییه اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای اصلی کادر رهبری و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین، فردا 21 آذر ماه برای اولین بار در دادگاه کیفری یک دادگستری استان تهران به صورت علنی برگزار خواهد شد.

در این دادگاه به بررسی پرونده جنایت های سرکردگان این گروهک پرداخته خواهد شد.

بر همین اساس خانواده های شهدای ترور طی بیانیه ای از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران خواستند تا با بررسی کامل پرونده سرکردگان منافقین، آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

 بیانیه خانواده های شهدای ترور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بر هیچ یک از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی پوشیده نیست که سازمان مجاهدین خلق که به حق نام منافقین را بر آنها نهادند، چه جنایت ها و خیانت هایی در حق ملت و کشور کرده اند.

سرکردگان این گروهک تروریستی از اول انقلاب اسلامی چهره پلید و خبیث خود را به جامعه نشان دادند و از همان ابتدا با انواع کارشکنی ها در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم برآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خانواده شهدای ترور از دستگاه قضا برای بررسی کامل پرونده منافقین

درخواست خانواده شهدای ترور از دستگاه قضا برای بررسی کامل پرونده منافقین