مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-05سياسي

تقویت ادبیات مقاومت به نهضت مردمی نیاز دارد


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش عمده ای از تاریخ ادبیات ما تاریخ مقاومت است و این ادبیات با روحیه و فرهنگ ما عجین شده و البته به استخراج بیشتر این گنجینه نیاز داریم و وظیفه نهادهای مسئول هم کمک به این امر است.

- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش عمده ای از تاریخ ادبیات ما تاریخ مقاومت است و این ادبیات با روحیه و فرهنگ ما عجین شده و البته به استخراج بیشتر این گنجینه نیاز داریم و وظیفه نهادهای مسئول هم کمک به این امر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یاسر احمدوند که در نشست صمیمانه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت با تعدادی از نویسندگان، فعالان حوزه تاریخ شفاهی و راویان جنگ سخن می گفت، افزود: امیدواریم با کمک روحیه جدیدی که دراین مجمع شکل گرفته است در این اقدام مهم موفق باشیم.

وی یادآور شد: پیروزی ما در دفاع مقدس به برکت حضور مردم بود و در حوزه ادبیات مقاومت هم اگر مردم پای کار باشند کارهای تأثیرگذار انجام خواهد شد بنابراین به یک نهضت بزرگ مردمی نیاز داریم و مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت می تواند به صورت شهر به شهر و محله به محله به این نهضت کمک کند.

چون برای تولید آثار فاخر به تعداد زیادی نویسنده نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ادبیات مقاومت به نهضت مردمی نیاز دارد

تقویت ادبیات مقاومت به نهضت مردمی نیاز دارد