مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-13سياسي

مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت پیگیری می کنیم


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قشر کارگر؛ نجیب ترین مردم در استان هستند که در تمام امور نجابت، صبوری و خویشتن داری پیشه کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در جلسه کمیسیون کارگری استان که با حضور علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان داشت: مسأله ما یک مساله صنفی و اجتماعی است و هیچ گاه به آن به دید امنیتی نگاه نکردیم لذا این کلید واژه ی پر تکرار ما بوده است.

شریفی ادامه داد: شوراهای شهر نیاز به تلاش بیشتر دارند تا شهرداری های استان همتراز با شهرداری های کلان شهر ها شوند لذا ما برنامه های متنوعی را داریم و درحال پیگیری آن هستیم.

معاون استاندار تصریح کرد: به برکت خون شهدا و به دنبال توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به سیستان و بلوچستان به ویژه پس از دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری روح تازه ای در کالبد استان دمیده شده و توانستیم در همه حوزه ها به یک ثبات برسیم.

وی افزود: نکته دیگر تدبیر مدیریتی است که در خیلی از حوزه ها می توانیم با تدابیر ویژه هم در حوزه داخلی و هم در حوزه جامعه هدف تاثیر مثبت ایجاد کنیم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: مدیران باید برای مردم وقت بگذارند و پای صحبت های مردم بنشینند و پاسخگوی مخاطبین خودشان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت پیگیری می کنیم

مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت پیگیری می کنیم