مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-20فرهنگي

تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت ارشاد و منطقه آزاد قشم امضاء شد


تفاهم نامه همکاری میان وزارت ارشاد و منطقه آزاد قشم با حضور قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل منطقه آزاد قشم امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سیدمحمدهاشمی، قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امورمجلس و استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست امضای تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت های بالا فرهنگی در قشم، گفت: ظرفیت های منطقه آزاد قشم در کنار ظرفیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند باعث رشد و شکوفایی منطقه آزاد قشم شود که این همکاری و تعامل به نفع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مردم قشم می شود.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در تفاهم نامه قبلی اشکالاتی وجود داشت که انتظار ما را برآورده نکرد به همین جهت با تلاش صورت گرفته در معاونت امور استان ها، اشکالات تفاهم نامه قبلی رفع شد و امیدوارم تفاهم نامه جدید باعث فعالیت مورد انتظار وزارت ارشاد و منطقه آزاد قشم شود.

هاشمی خاطرنشان شد: انتظار داریم حمایت همه جانبه خوبی از مدیران منطقه آزاد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت ارشاد و منطقه آزاد قشم امضاء شد

تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت ارشاد و منطقه آزاد قشم امضاء شد