مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-20سياسي

پیشرفت های کشور در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف پزشکی و صنعت در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف پزشکی و صنعت در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد، گفت: دانشگاهیان صاحب نظر هستند و مسئولان باید حرف هایشان را بشنوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 29 آذرماه در نشست هم اندیشی گرامیداشت شهادت آیت الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه وحدت بین این دو نهاد علمی آثار خوبی برجای گذاشته است، اظهار کرد: بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف پزشکی و صنعت در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد.

وی گیلان با اشاره به درک متقابل حوزه و دانشگاه افزود: برخی طلاب ما در گیلان امروز دارای مدرک دکتری دانشگاه و سطح چهار حوزه و برخی نیز دارای اجتهاد هستند که اوایل و قبل از انقلاب چنین نبود.

بعد از انقلاب اسلامی، حوزه و دانشگاه یکدیگر را شناختند، بسیاری از جوانان 25 تا 35 ساله امروز در دنیا شگفتی ساز شده اند تا جایی که کشورها خواهان بسیاری از علوم و مدرسان حوزه و دانشگاه ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های کشور در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد

پیشرفت های کشور در سایه وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد