مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:322023-12-06سياسي

مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد


طی مراسمی با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری «محمد رضا رام» به عنوان مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، مراسم تودیع و معارفه مدیر آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) با حضور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری، مدیران بقاع متبرکه شهرستان ری، جمعی از مسؤولان، خیرین و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار شد.

  حجت الاسلام نصرت الله رستمی رییس اوقاف و امور خیریه ری در این مراسم با قدردانی از زحمات محمدحسین نیکپور مدیر سابق آستان مقدس امام زاده ابوالحسن(ع) اظهار کرد: با توجه روایات و تاکید بزرگان دین، جایگاه امامزادگان بر کسی پوشیده نیست و خدمت به این ذوات مقدسه توفیقی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) همچنین مردم، بی جواب و بدون اجر و پاداش نخواهد بود، برای مدیر جدید آستان نورانی امامزاده ابوالحسن(ع) آرزوی موفقیت و توفیق کرد و افزود: به فضل الهی تغییر و تحولات مدیریتی باید سبب پیشرفت در همه برنامه های فرهنگی و عمرانی آستان همچنین افزایش خدمت رسانی به دوست داران اهل بیت(ع) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد

مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد