مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-11بين الملل

هشدار آنروا درباره کوچاندن اجباری اهالی غزه


رییس آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی سازمان ملل در مقاله ای ارزیابی کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در حال تدارک صحنه به منظور کوچاندن اجباری انبوه فلسطینی ها به مصر و همزمان ایجاد شرایطی برای غیرممکن کردن بازگشت آنها به خانه های ویران شده خود در غزه است.

- رییس آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی سازمان ملل در مقاله ای ارزیابی کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در حال تدارک صحنه به منظور کوچاندن اجباری انبوه فلسطینی ها به مصر و همزمان ایجاد شرایطی برای غیرممکن کردن بازگشت آنها به خانه های ویران شده خود در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلیپ لازارینی، رییس آژانس کار و امداد سازمان ملل (آنروا) در مطلبی که روز شنبه در لس آنجلس تایمز منتشر کرد، نوشت: سازمان ملل و چند کشور عضو آن از جمله ایالات متحده آمریکا قاطعانه موضوع بی خانمان کردن و اخراج اجباری مردم غزه را رد کرده اند.

اما تحولاتی که ما مشاهده می کنیم حاکی از وجود تلاش هایی برای منتقل کردن فلسطینی ها به مصر، صرف نظر از اینکه آنها در آنجا بمانند یا مجددا به جای دیگری کوچانده شوند، هستند.

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این سخنان لازارینی را رد و ادعا کرد، این رژیم هرگز برنامه ای برای منتقل کردن ساکنان غزه به مصر نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آنروا درباره کوچاندن اجباری اهالی غزه

هشدار آنروا درباره کوچاندن اجباری اهالی غزه