مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:362023-12-11سياسي

بهترین روشهای تمیز کردن موکت و گلیم فرش که نو بشود!


چگونه موکت و گلیم فرش خود را تمیز کنیم تا تمیز و نو به نظر برسد؟ - موکت ها به دلیل استفاده روزانه، سریع کثیف می شوند یا ممکن است که در اثر ریختن ماده ای بر روی آن ها آلوده و لکه شوند؛ به همین دلیل دغدغه اصلی صاحبان آن ها شستشو و تمیز کردن به موقع موکت ها است؛ اما نحوه صحیح شستشوی موکت منزل، موکت ادرای و موکت ماشین چگونه است؟ به چه وسایل و ابزاری نیاز دارد؟ برای پاسخ این سوالات، بهتر است با ما همراه شوید.

چه چیزهایی موکت را کثیف می کند؟ موکت جزو اقلام ضروری هر خانه است که اگر درست انتخاب شود؛ قطعاً تأثیر زیادی بر زیبایی هر خانه ای دارد.

موکت یک نوع کف پوش پرکاربرد است که معمولاً در کف اتاق ها، راهرو ساختمان ها، سالن های همایش بزرگ، هتل ها، قطار و هواپیما و خیلی جاهای دیگر استفاده می شود.

هر چیزی می تواند موکت را کثیف و لکه کند؛ چیزهایی مانند نوشیدنی ها (قهوه، شیر، انواع آبمیوه ها و قهوه)، غذا و مواد خوراکی (چربی و روغن ها، رب، بستنی، انواع سس، آدامس و غیره)، خون، جوهر خودکار، موی حیوانات خانگی.

مشکلی که وجود دارد این است که همه این مواد را نمی توان با یک روش پاک و موکت را لکه زدایی کرد.

همیشه دقت کنید به محض لکه شدن موکت نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید؛ در صورت بی توجهی، لکه ها مقاوم می شوند و ممکن است دیگر کامل پاک نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روشهای تمیز کردن موکت و گلیم فرش که نو بشود!

بهترین روشهای تمیز کردن موکت و گلیم فرش که نو بشود!