مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-19سياسي

مهمترین کارکرد خانواده در سبک زندگی اسلامی، حفظ نسل و تربیت فرزندان صالح است


نماینده ولی فقیه در لرستان مهمترین کارکرد خانواده در سبک زندگی اسلامی را حفظ نسل و تربیت فرزندان صالح دانست.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان مهمترین کارکرد خانواده در سبک زندگی اسلامی را حفظ نسل و تربیت فرزندان صالح دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی، مهمترین کارکرد خانواده، حفظ نسل و بقاء بشر و تربیت فرزندان صالح است، گفت: خانواده می تواند بر اساس نظام قانون و مشروعی که وجود دارد، نسل بشر را حفظ می کند.

وی با اشاره به اینکه البته در برخی از کشورهای غربی، یکی از عوامل کاهش جمعیت را با پوشش رفاه و راحت طلبی داشتن فرزند کمتر قرار می دهند، افزود: از آنجایی که ازدیاد جمعیت و داشتن فرزند باعث اقتدار و امنیت ملی است، اما آنها، این موارد را تحت شعاری مانند فرزند کمتر زندگی بهتر نفی می کنند.

شاهرخی در رابطه با نتایج کمبود فرزند، ادامه داد: نتیجه کمبود فرزند نهایتاً منجر به این می شود که حیواناتی را در منزل نگهداری کنند، تا این خلاء و کاستی را به این ترتیب جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: البته نگهداری حیوانات در منزل خودش آسیب های جداگانه ای را در بر دارد، چراکه حقوق حیوانات ضایع و هم آسیب هایی به فرد، خانواده و اجتماع وارد می شود، ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین کارکرد خانواده در سبک زندگی اسلامی، حفظ نسل و تربیت فرزندان صالح است

مهمترین کارکرد خانواده در سبک زندگی اسلامی، حفظ نسل و تربیت فرزندان صالح است