مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-16سياسي

خوب و بد رأی طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد از زبان جوان دهه شصتی


فعال سیاسی اجتماعی و جوان دهه شصتی از انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد و بایدها و نبایدها از جمله انتخابات طایفه ای سخن می گوید و البته دل پری هم از برخی مسائل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از خیلی وقت پیش کلید خورده و شاید بتوان گفت که انتخابات در کهکیلویه و بویراحمد نه در سال انتخابات بلکه یک سال پیش از آن آغاز شده و اکنون تنور این ماراتن بزرگ بیش از پیش گرم شده است.

 در استان کهگیلویه و بویراحمد و در سه حوزه انتخابیه تعداد زیادی خود را برای حضور در انتخابات و اخذ رای مردم در 11 اسفند آماده رقابت کرده اند تا مانند همیشه کهگیلویه و بویراحمد یکی از سه استان اول حضور مردمی در انتخابات باشد.

استانی که به غیر از انتخابات در عرصه های دیگر از جمله در دفاع مقدس در راهپیمایی ها و مناسبت های ملی و مذهبی هیچگاه از روی سکو پایین نرفته و همیشه جز سه استان اول بوده است.

با گرم شدن تنور انتخابات فعالان سیاسی انتخاباتی با آنها که در پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان نامزد انتخاباتی ثبت نام کرده اند با شور و شوق فراوان سه ماه مانده به انتخابات در حال تدارک حضور همه جانبه در این ماراتن بزرگ سیاسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوب و بد رأی طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد از زبان جوان دهه شصتی

خوب و بد رأی طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد از زبان جوان دهه شصتی