مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:002023-11-30سياسي

ضرورت لایروبی رودخانه بابل رود برای جلوگیری از طغیان


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اهمیت لایروبی در ایمن سازی حاشیه بابل رود، گفت: برخی نقاط از بابل رود که لایروبی انجام شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده گرجی امروز پنجشنبه 9آذر ماه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان بابل در محل فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه با لایروبی بابلرود بخش عمده ای از مشکل آب گرفتگی بابل حل خواهد شد، اظهار کرد: در یک ماه اخیر در چند مرحله آب رودخانه بابل رود بالا آمده است، برای حل ریشه ای این مشکل باید با فوریت حریم رودخانه ها آزادسازی، لایروبی و دیوارسازی این رودخانه در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در برخی نقاط از بابل رود که لایروبی انجام شده بود، هیچ مشکلی اتفاق نیفتاد و این امر نشان از اهمیت لایروبی در ایمن سازی حاشیه بابلرود است، در شرایط فعلی باید دستگاه های تصمیم ساز در این حوزه با حمایت دستگاه قضایی تصمیمات جدی اتخاذ کنند تا شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

عزیززاده گرجی، اضافه کرد: منطقه احمد چاله پی بابل یکی از بحرانی ترین نقاط در خروش بابلرود است که در دو هفته اخیر دو بار حادثه ساز شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تجهیزات موجود در بابل با جمعیت 550 هزار نفری کافی نیست، گفت: انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت لایروبی رودخانه بابل رود برای جلوگیری از طغیان

ضرورت لایروبی رودخانه بابل رود برای جلوگیری از طغیان