مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-07حوادث

شناورها هم معاینه فنی می گیرند/ ضرورت بیمه قایق ها


آتش گرفتن یک فروند قایق موتوری تفریحی در روزهای گذشته در میان دریا به علت اتصالی برق و سرایت آن به باک بنزین در حوالی روستای انارور بخش مرکزی نوشهر که دارای سه سرنشین بود ذهن ها را به این سمت کشاند که اینگونه قایق ها از نظر سیستم ایمنی و فنی چگونه باید .

- ایسنا/مازندران آتش گرفتن یک فروند قایق موتوری تفریحی در روزهای گذشته در میان دریا به علت اتصالی برق و سرایت آن به باک بنزین در حوالی روستای انارور بخش مرکزی نوشهر که دارای سه سرنشین بود ذهن ها را به این سمت کشاند که اینگونه قایق ها از نظر سیستم ایمنی و فنی چگونه باید باشند و قایقران و سرنشینان دارای بیمه هستند یا خیر؟ البته خوشبختانه این قایق و سرنشینان آن توسط نیروهای مرزبانی که در دریا در حال گشت زنی بودند نجات پیدا کردند و برخلاف شایعاتی که مبنی بر غرق شدن قایق وجود داشت، این قایق غرق نشد و به ساحل انتقال داده شد.

فرماندار نوشهر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عصر روز دوشنبه این اتفاق برای یک از قایق های موتوری که دارای مجوز بود روی داد، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک نیروهای مرزبانی هر سه سرنشین آن نجات پیدا کردند.

رستم زرودی با بیان اینکه مجوز اسکله های تفریحی از سوی اداره گردشگری صادر می شود اما مجوز این قایق ها با این دستگاه نیست، افزود: صدور دفترچه و مجوز آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورها هم معاینه فنی می گیرند/ ضرورت بیمه قایق ها

شناورها هم معاینه فنی می گیرند/ ضرورت بیمه قایق ها