مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-05سياسي

جذب 2200 خیّر در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکنون


امروز سه شنبه 14 آذرماه جلسه انتخابات مجمع خیرین بازیگران زندگی استان ایلام با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر  برگزار شد.

- ایسنا/ایلام امروز سه شنبه 14 آذرماه جلسه انتخابات مجمع خیرین بازیگران زندگی استان ایلام با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر  برگزار شد.

محمدسبحان حسنی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست، اظهار کرد: برنامه داریم مرکز ماده(16) راه اندازی شود و پس از روند درمان معتادان متجاهر، آنان را برای اشتغال زایی به کارگاه ها هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی کارگاه های تولیدی برای معتادان متجاهر باید براساس نیاز استان باشد تا امکان فروش محصولات در کمترین زمان فراهم شود، بر فراهم شدن زمینه اشتغال معتادان پس از روند درمانتاکید کرد و گفت: در کنار بحث درمان معتادان متجاهر برای اشتغال و درآمدزایی آنان نیز باید برنامه ریزی کنیم.

معاون استاندار ایلام گفت: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی اثرات نامطلوبی را بر جای خواهد گذاشت و موجب فروپاشی خانواده ها می شود و علاوه بر فرصت سوزی برای شخص فرصت اثرگذاری برای او د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2200 خیّر در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکنون

جذب 2200 خیّر در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکنون