مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-23سياسي

رییسی: رژیم صهیونیستی جز نفرت جهانی چیزی برای خودش به بار نیاورد


سید ابراهیم رییسی امروز تاکید کرد: بسیج یک سازمان یک نهاد یک حزب یک رسته و تخصص خاص نیست، بسیج یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش ها و همه ملت است.

- سید ابراهیم رییسی امروز تاکید کرد: بسیج یک سازمان یک نهاد یک حزب یک رسته و تخصص خاص نیست، بسیج یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش ها و همه ملت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور امروز در اجتماع بزرگ طلاب و دانشجویان کشور در حرم امام خمینی (ره) گفت: بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بسیج لشکر مخلص خداست.

رییس جمهور افزود: امام خمینی (ره) بارها فرمودند که ما می خواهیم بدون اتکا به شرق و غرب عمل کنیم؛ می خواهیم استقلال، آزادی و حاکمیتی مبتنی بر آموزه های دینی داشته باشیم.

این نگاه امام خمینی نوید ایجاد تمدنی جدید در دنیا را می داد؛ تمدن نوین اسلامی به رهبری امام آغاز شد.

وی با بیان این که رهبر انقلاب هم بارها در سخنان خود فرموده اند که بسیج یک گفتمان است؛ بسیج یک تفکر و اندیشه است تاکید کرد: سازمان های آزادی بخش سال ها با امضای قراردادها برای آزادی قدس تلاش کردند؛ اما بعد از انقلاب اسلامی تفکر بسیجی موجب تحولی در مبارزات با رژیم صهیونیستی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رژیم صهیونیستی جز نفرت جهانی چیزی برای خودش به بار نیاورد

رییسی: رژیم صهیونیستی جز نفرت جهانی چیزی برای خودش به بار نیاورد