مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-12سياسي

تولید و صدور علم به جهان گامی موثر در صدور فرهنگ ایران اسلامی است


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با تاکید بر ضرورت تعاملات علمی در سطح بین المللی اعلام کرد: تولید و صدور علم به جهان گامی موثر در صدور فرهنگ ایران اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با تاکید بر ضرورت تعاملات علمی در سطح بین المللی اعلام کرد: تولید و صدور علم به جهان گامی موثر در صدور فرهنگ ایران اسلامی است.

غلامرضا فرید اعلایی در کارگاه بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی در تبریز اظهار کرد: در دنیای کنونی که شاهد تبلیغات منفی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم اشتراک یافته های علمی و تبادلات پژوهشی و آموزشی با سایر کشورهای جهان تاثیر بسزایی در شناساندن فرهنگ و تمدن ایران دارد.

وی افزود: با توجه به گستردگی و پویایی مستمر علم در دنیا ما ناچار به ارتباط با سایر کشورها در جهت بهره مندی از آخرین یافته های علمی هستیم.

وی یکی از ابزارهای مقابله با حربه های دشمنان نظام و ارتقای امنیت کشور را تبادلات علمی و افزایش ارتباطات بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: سلاح علم از مهم ترین راه های شناساندن صلح جویی و صلح خواهی ایران به جهانیان است.

خداداد خدادادی، مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این کارگاه با تشریح عملکرد این مدیریت در افزایش همکاری های بین المللی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و صدور علم به جهان گامی موثر در صدور فرهنگ ایران اسلامی است

تولید و صدور علم به جهان گامی موثر در صدور فرهنگ ایران اسلامی است