مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-11سياسي

فقدان خسارت جانی و جلوگیری از سرایت آتش، دو کار مهم در حادثه آتش سوزی بیرجند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: نداشتن خسارت جانی و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر واحدها، دو کار مهم در مدیریت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بود.

علیرضا عباس زاده شامگاه 20 آذر به رسانه ها گفت: با توجه به حادثه آتش سوزی که در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اتفاق افتاد، پیگیری هایی انجام شد که امروز وزیر کشور به همراه معاون عمرانی وزارت کشور و رییس ستاد مدیریت بحران کشور در محل حادثه حضور یافتند.

معاون استاندار با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان با حضور وزیر کشور و همه مدیران و دست اندکاران اطفای حریق منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، گفت: گزارش ساعات اولیه تا مقطع حضور وزیر در جلسه، به طور کامل بررسی شد و با توجه به نظر کارشناسی و آمادگی که برای اطفای حریق در مجموعه آتش نشانی شهرداری بیرجند بود یک مرحله اطفای حریق در بخشی که ایمنی مناسب برای امکان اطفای حریق داشت، آغاز شد و اکنون هم این عملیات در حال اجرا است.

وی ادامه داد: امیدواریم مرحله اول اطفای حریق آتش نشانی به پایان برسد و بعد یک ارزیابی از نتایج این عملیات داشته باشیم.

عباس زاده با بیان اینکه براساس هماهنگی که با مجموعه ستاد مدیریت بحران کشور انجام شد، هواپیمای حامل مواد اطفای حریق شامل فوم سنگین و انواع کیسه های یُدید سد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان خسارت جانی و جلوگیری از سرایت آتش، دو کار مهم در حادثه آتش سوزی بیرجند

فقدان خسارت جانی و جلوگیری از سرایت آتش، دو کار مهم در حادثه آتش سوزی بیرجند