مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-10اجتماعي

آغاز عملیات احداث پوشش محوطه باستانی قره حسنلو نمین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات احداث پوشش در محوطه باستانی قره حسنلو نمین خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات احداث پوشش در محوطه باستانی قره حسنلو نمین خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در بازدید از محوطه باستانی قره حسنلو شهرستان نمین، گفت: عملیات احداث پوشش محوطه باستانی قره حسنلو آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به اتمام می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: احداث پوشش این محوطه باستانی براساس نظر و ابلاغیه شورای فنی وزارت میراث فرهنگی و با در نظر گرفتن شرایط فنی لازم برای این محوطه در حال انجام است.

وی بیان کرد: عملیات احداث پوشش محوطه باستانی قره حسنلو با همکاری و مشارکت سرمایه گذار این پروژه اجرا می شود و حفاظت از این محوطه در کنار پروژه ای که در این منطقه در حال اجراست در اولویت اداره کل میراث فرهنگی قرار دارد.

محمدی ادیب ادامه داد: محوطه باستانی قره حسنلو در شهرستان نمین قرار دارد که این محوطه باستانی در حین اجرای عملیات احداث یک واحد صنعتی نمایان شده بود و در سال گذشته عملیات کاوش باستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث پوشش محوطه باستانی قره حسنلو نمین

آغاز عملیات احداث پوشش محوطه باستانی قره حسنلو نمین