مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-22پزشكي

وزیر بهداشت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت دارو نداریم


عین اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه کمبود دارو نداریم، تصریح کرد: وضعیت دارو ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است ولی اگر موردی درباره کمبود دارو در مراکز درمانی وجود دارد معرفی کنید تا بررسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید: در کشور کمبود دارو نداشته و برنامه ای هم برای افزایش قیمت نداریم.

بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره علت کمبود شیرخشک، گفت: علت کمبود شیرخشک، مابه التفاوت بالای قیمت آن در داخل با کشورهای همسایه بود که به قاچاق آن منجر شد.

وی یادآور شد: میزان قاچاق شیرخشک به خصوص به کشورهای همسایه و مصارف غیرموردی در قنادی ها و جاهای دیگر زیاد بود و به همین دلیل شیرخشک زیر دو سال را با همان قیمت قبل به داروخانه ها تحویل دادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره خروج متخصصان و پزشکان اظهار داشت: ما میزان تربیت نیروی انسانی را افزایش دادیم و سالانه 10 هزار پرستار تربیت می کنیم و متناسب با نیاز کشور، نیروی انسانی تربیت می کنیم.

میزان پذیرش پزشکی را هم به بیش از 12 هزار نفر و متخصص را به بالای 5 هزار نفر رسانده ایم و نیاز کشور را با تربیت کادر درمان تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت دارو نداریم

وزیر بهداشت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت دارو نداریم