مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-20اجتماعي

لایروبی و تنقیه 250 پل در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


رییس ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری بر اساس اولویت بندی 250 پل در جهت جلوگیری از سیلاب و تخریب لایروبی و تنقیه شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری بر اساس اولویت بندی 250 پل در جهت جلوگیری از سیلاب و تخریب لایروبی و تنقیه شده است.

حامد رستم فر در گفت و گو با ایسنا افزود: بیش از 11 هزار و 300 پل در استان وجود دارد که با توجه به تفکیک متراژ، پل هایی تا عرض 6 متر بیش از 10 هزار و 300 پل در استان را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به انجام فعالیت های پیشگیرانه و حفاظتی برای جلوگیری از هر گونه انسداد مسیرهای ارتباطی در زمان بارندگی و سیلاب اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس اولویت بندی در محورهای مواصلاتی استان 250 پل لایروبی و تنقیه شده است.

رستمی فر ادامه داد: به تفکیک 21 پل در محور ارومیه – سلماس، 20 پل در محور بوکان به شهریکند و در محورهای خوی – سلماس، بوکان – سقز، بوکان – به سد شهید کاظمی در هر محور 16 پل لایروبی و تنقیه شده است.

رییس ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد: در محورهای خوی – چالدران و ارومیه – مهاباد نیز در هر محور 15 پل و مابقی در دیگر نقاط مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی و تنقیه 250 پل در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

لایروبی و تنقیه 250 پل در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی