مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-26پزشكي

ساخت بیمارستان شهرستان مروست در دستور کار مسئولان


استاندار یزد ضمن اشاره به پیگیری ویژه مسائل حوزه بهداشت و درمان توسط مسئولان استان، از اعلام آمادگی خیری از بخش خصوصی و مجموعه تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستان و تجهیز آن توسط علوم پزشکی در شهرستان تازه تاسیس مروست خبر داد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد ضمن اشاره به پیگیری ویژه مسائل حوزه بهداشت و درمان توسط مسئولان استان، از اعلام آمادگی خیری از بخش خصوصی و مجموعه تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستان و تجهیز آن توسط علوم پزشکی در شهرستان تازه تاسیس مروست خبر داد.

مهران فاطمی در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت که به منظور بررسی طرح های حوزه بهداشت و درمان شهرستان های یزد برگزار شد، با اشاره تعداد زیاد طرح های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، مسائل این حوزه به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین استان قرار دارد.

وی با اشاره به نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در سفرهای دور اول و دوم رییس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: این حوزه از اولویت های نخست تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور، اعتبارات استانی و منابع خیری است.

استاندار با بیان این که یزد به مردم استان های جنوب و جنوب شرق کشور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد، اظهار کرد: انتظار می رود مسائل استان یزد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان شهرستان مروست در دستور کار مسئولان

ساخت بیمارستان شهرستان مروست در دستور کار مسئولان