مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-17سياسي

مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان بافت همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)


مردم و مسئولان بافت روز یکشنبه در آیینی در مرکز این شهر به صورت پرشمار به استقبال از شهید گمنامی رفتند که در عملیات رمضان در جریان هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید.

- مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان بافت همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) ایسنا/کرمان مردم و مسئولان بافت روز یکشنبه در آیینی در مرکز این شهر به صورت پرشمار به استقبال از شهید گمنامی رفتند که در عملیات رمضان در جریان هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید.

در این مراسم علاوه بر حضور پرشور مردم قدرشناس بافت، امام جمعه، نماینده، فرماندار فرمانده سپاه و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان در حاشیه این مراسم بیان داشت: امروز مردم بافت این توفیق را داشتند در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان شهید گمنام باشند.

امامبخش گفت: از امروز 26 آذر تا 29 آذر که این شهید در روستای خبر تدفین می شود برنامه های استقبال از شهید در سطح مدارس و ادارات و روستاهای شهرستان برگزار شود تا همه مردم بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند، جدول این برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بافت هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: امروز شهرستان بافت خصوصا شهر بافت به عطر یک شهید عزیز معطر شد، این شهدا هر چند وقت که در شهرهای کشور تشییع می شوند، فضای شهرها را معنوی و عطرآگین می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان بافت همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان بافت همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)