مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-02سياسي

بسیج سازندگی سال آینده 12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل می دهد


سردار زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه طی سال گذشته و سال جاری 12 هزار و 500 واحد مسکونی به مددجویان تحویل شده است، گفت: 12 هزار مسکن دیگر نیز تا پایان سال آینده تکمیل و تحویل مددجویان کمیته امداد خواهد شد.

- سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات این سازمان در محرومیت زدایی، گفت: بسیج سازندگی کشور ذیل سند اعتلای سازمان بسیج در روستاها چند مسئله را در اولویت کاری خود قرار داده است؛ یکی از این اولویت ها مسئله آب شرب روستایی است.

  وی افزود: 9600 روستا دچار تنش آبی و یا فاقد شبکه آبرسانی هستند لذا با برنامه ریزی صورت گرفته در سال گذشته، تأمین آب شرب سه هزار روستا به اتمام رسیده که از این تعداد 1400 روستا را بسیج سازندگی اجرایی کرده است.

اتمام این برنامه تا سه سال آینده ادامه دار خواهد بود تا از این طریق آب شرب تمام روستاهای باقی مانده تأمین شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به قرارداد از آبخیز تا جالیز اظهار کرد: این قرارداد به منظور آبخیزداری 19 میلیون هکتار، 10 هزار قنات، 10 هزار استخر و 200 هزار کیلومتر کانال کشی تا مزارع با وزارت جهاد کشاورزی منعقد که در هفته بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی سال آینده 12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل می دهد

بسیج سازندگی سال آینده 12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل می دهد