مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27ورزشي

بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت هفته بسیج انجام شد


رییس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اردبیل انجام شد.

- ایسنا/اردبیل رییس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اردبیل انجام شد.

فرهاد حسنی 6 آذر در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی در سطح شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: مسابقات ورزشی در رشته های فوتبال، آفرودسواری، دوچرخه سواری، ورزش صبحگاهی، شطرنج، بدمینتون، تکواندو و برخی دیگر از رشته های ورزشی در هفته بسیج برگزار شد.

وی ضمن اشاره به صعود یکی از کوهنوردان شهرستان اردبیل به قله بزقوش و اهتزاز پرچم کشورمان بر فراز این کوه، بیان کرد: دیدار با خانواده شهداء، انجام بازی های بومی و محلی، برگزاری گلگشت ها و مراسم تجلیل از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج بود.

حسنی عنوان کرد: نیم فصل لیگ والیبال با نام شهدای مدافعان حرم برگزار شد و همچنین میزبانی از لیگ فوتبال در شهرستان اردبیل در حال انجام می باشد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: تعدادی دیگر از برنامه های ورزشی از جمله ورزش اسکیت به مناسب این هفته در روزهای آتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت هفته بسیج انجام شد

بیش از 40 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت هفته بسیج انجام شد