مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-18سياسي

مجلس درباره نحوه برگزاری تجمعات تصمیم می گیرد/ وزیر صمت به مجلس می رود


لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

- ، مهمترین دستور کارهای این هفته کمیسیون های مجلس به شرح زیر خواهد بود:  کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در نشست مشترکی با حضور عباس علی آبادی ، وزیر صمت، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رییس کل بانک مرکزی تکمیل سامانه جامع تجارت و اجرای تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می کند.

کمیسیون اجتماعی در جلسه روز سه شنبه خود بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را با دعوت از سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات کشور، شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می کند.

بررسی آخرین تحولات منطقه و چگونگی کنشگری جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار روز چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

همچنین کمیسیون های کشاورزی و انرژی مجلس در روز سه شنبه هفته جاری میزبان علی اکبر محرابیان وزیر نیرو خواهند بود تا وی به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در جلسه روز سه شنبه میزبان محمد مخبر معاون اول رییس جمهور خواهند بود و موضوعات این حوزه را با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس درباره نحوه برگزاری تجمعات تصمیم می گیرد/ وزیر صمت به مجلس می رود

مجلس درباره نحوه برگزاری تجمعات تصمیم می گیرد/ وزیر صمت به مجلس می رود