مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-13اقتصادي

لرستان نیازمند اقدامات جدی در حوزه زیرساخت و اشتغال است


لرستان جزو استان های کمتر توسعه یافته است، نیاز است اقدامات جدی و متفاوتی در راستای زیرساخت ها و اشتغال انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه بررسی بسته های پیشنهادی استان در قالب قرارگاه اشتغال به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در لرستان با نرخ بیکاری مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش نیاز است اقداماتی در حوزه ایجاد اشتغال پایدار انجام شود.

وی با بیان اینکه سال 99 یک بسته پیشنهادی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال تحویل دادیم، گفت: تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام، احیا واحد های راکد، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، مشاغل در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ازجمله مواردی بود که در این بسته لحاظ شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: اقداماتی در آن مقطع انجام شد اما تداوم نداشت، با توجه به اینکه لرستان جزو استان های کمتر توسعه یافته است، نیاز است اقدامات جدی و متفاوتی در راستای زیرساخت ها و اشتغال انجام شود.

شاهرخی گفت: ظرفیت های قابل توجهی در حوزه معادن داریم نمونه آن وجود 3 درصد سنگ های تزیینی دنیا در لرستان است، ظرفیتی که در صورت سرمایه گذاری می تواند منجر به اشتغال پایدار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند اقدامات جدی در حوزه زیرساخت و اشتغال است

لرستان نیازمند اقدامات جدی در حوزه زیرساخت و اشتغال است