مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-11سياسي

تسریع در برخورد با عوامل ضرب و شتم کارکنان اورژانس و مزاحمان تلفنی


رییس سازمان اورژانس کشور از دستگاه قضایی خواست که با جدیت با عاملان ایجاد ضرب و شتم پرسنل اورژانس و ایجاد مزاحمت تلفنی برای سامانه 115 برخورد کنند.

- رییس سازمان اورژانس کشور از دستگاه قضایی خواست که با جدیت با عاملان ایجاد ضرب و شتم پرسنل اورژانس و ایجاد مزاحمت تلفنی برای سامانه 115 برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر میعادفر در جریان بازدید معاون دادستان کل کشور از سازمان اورژانس کشور گفت: سازمان اورژانس به نوعی شناخته شده ترین دستگاه امدادی در کشور است که در سراسر کشور با شماره 115 فعالیت می کنند، این سازمان صدها هزار ماموریت را در طول سال انجام می دهد و در دوران کرونا یکی از سنگین ترین مسئولیت ها بر عهده نیروهای این سازمان قرار داشت، به طوری که ما به نسبت مجموع تعداد کارکنان، تعدادی از تکنسین های خود را از دست دادیم و آنها در این مسیر به شهادت رسیدند.

نیروهای اورژانس در دوران کرونا، در شرایطی که همه و حتی خانواده افراد از مبتلایان دوری می کردند، به سمت آنان رفته و برای درمان و نجات جانشان اقدام می کردند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات اورژانس کشور ارائه کرد و گفت: یکی از چالش های ما کمبود خودرو و فرسودگی خودروهای امدادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در برخورد با عوامل ضرب و شتم کارکنان اورژانس و مزاحمان تلفنی

تسریع در برخورد با عوامل ضرب و شتم کارکنان اورژانس و مزاحمان تلفنی