مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-01سياسي

امام جمعه باشت هم به لیست معترضین اینترنت و موبایل پیوست


امام جمعه باشت هم به لیست ائمه جمعه ای پیوست که از وضعیت موبایل و اینترنت به شدت انتقاد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت خطیب جمعه شهر باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: خداوند متعال در قرآن می فرماید کسی که اهل تقوا باشد خداوند برای او راه برون رفت از تنگناها را قرار می دهد و از جایی که گمان نمی کند و شاید متوجه هم نشود خداوند متعال برای او روزی می فرستد.

حجت الاسلام امید گنجه ای اظهار داشت: و چه زیبا فرمود کسی که تقوا داشته باشد راه برون رفت دارد تقوا یعنی اینکه انسان در مسیر حرکت کند و منحرف نشود مشخص است وقتی انسان در مسیر حرکت می کند و از مسیر الهی منحرف نمی شود اگر انسان با تقوا باشد خداوند متعال می فرماید ما راه را به او نشان می دهیم البته ممکن است انسان این راه را گاهی اوقات متوجه نشود.

وی تصریح کرد :گاهی ممکن است یک خطور ذهنی به ذهن کسی مشکل انسان را حل کند یک خطور ذهنی به ذهن انسان باعث شود انسان راه حلی به ذهنش برسد این نتیجه تقواست.

امام جمعه باشت با توجه به اهمیت فرزند آوری ادامه داد: قرآن کریم در آیاتی فرزند را به عنوان یک مدد یاد می کند المال و البنون زینت الحیاه دنیا مال و فرزند زینت هستند مشخص است چیزی که زینت نداشته باشد دلچسب نیست زندگی هایی که فرزند کم در آن ها هست خانواده های شادی نیستند که البته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه باشت هم به لیست معترضین اینترنت و موبایل پیوست

امام جمعه باشت هم به لیست معترضین اینترنت و موبایل پیوست