مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-10دانش

معاون وزیر علوم: رابطه صنعت و پژوهش باید تقویت شود


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران با بیان اینکه رابطه بین صنعت و پژوهش ضعیف است، گفت این رابطه باید تقویت شود.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ظهر امروز از بخشی از صنایع معدنی شرکت های صنعتی و معدنی گل گهر بازدید کرد.

زمانیان در جمع برخی مدیران این شرکت اظهار کرد: رابطه پژوهش با صنعت بسیار ضعیف است و ما مجموعه معدنی گل گهر را به عنوان یک مقصد مترقی انتخاب کردیم تا هم افزایی داشته باشیم.

وی افزود : رابطه بین پژوهش و صنعت در کشور باید بیشتر از این باشد و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور در واقع با عنوان الگوی پیش قراول این موضوع است و برای ارتباطات بهتر وقوی تر که می تواند برای رسیدن به هدف راهگشا باشد.

 زمانیان با بیان اینکه پژوهش به تنهایی ارزش کمی دارد و پژوهش باید در کنار فناوری باشد، گفت:   کشوری موفق است که فعالیت­ چرخه علم آن با پژوهش شروع و با فناوری و محصول خاتمه یابد.

احمد رفیع زاده مدیر مجتمع گل گهر هم گفت: منطقه معدنی و صنعتی گل گهر پیشران تولید مواد اولیه فولاد کشور است و تا 40 درصد مواد اولیه فولاد در این مجموعه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم: رابطه صنعت و پژوهش باید تقویت شود

معاون وزیر علوم: رابطه صنعت و پژوهش باید تقویت شود