مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-05بين الملل

35 پهپاد ارتش اوکراین در شبه جزیره کریمه منهدم و رهگیری شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور در شبه جزیره کریمه بامداد امروز حمله ارتش اوکراین با 35 پهپاد را دفع کرد؛ - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور بامداد امروز حمله پهپادی سنگین ارتش اوکراین در شبه جزیره کریمه را دفع و ده ها پهپاد رهگیری و منهدم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور در شبه جزیره کریمه بامداد امروز حمله ارتش اوکراین با 35 پهپاد را دفع کرد؛ 22 پهپاد منهدم شدند و 13 پهپاد دیگر نیز بر فراز آسمان دریای آزوف رهگیری شد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: امشب تلاش رژیم کی یف برای حمله تروریستی علیه اهدافی در خاک فدراسیون روسیه با استفاده از پهپاد خنثی شد.

این بیانیه همچنین افزود: سامانه های پدافند هوایی 22 پهپاد و 13 هواپیمای دیگر را بر فراز دریای آزوف و قلمرو جمهوری کریمه رهگیری کردند.

شالاندا یانگ مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید دیروز دوشنبه اعلام کرد اگر کنگره بودجه بیشتری را برای حمایت از اوکراین اختصاص ندهد، کمک های آمریکا به اوکراین احتمالاً تا پایان سال به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 پهپاد ارتش اوکراین در شبه جزیره کریمه منهدم و رهگیری شدند

35 پهپاد ارتش اوکراین در شبه جزیره کریمه منهدم و رهگیری شدند