مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-01سياسي

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر با حضور وزیر کشور+عکس


مدرسه خیرساز 12 کلاسه با حضور وزیر کشور در اشکذر استان یزد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احمد وحیدی با حضور در مراسم افتتاح مدرسه خیری اشکذر، اظهار کرد: آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانان شکل می گیرد و مدرسه محل پرورش روح، علم و ذهن است و باید مدرسه را با همه خوبی هایش حفظ شود.

وزیر کشور با بیان این که باید مدارس تقویت و توسعه یابند تا دانش آموزان در یک محیط آرام و با امنیت کامل به کسب علم بپردازند، افزود: مطالبی در مدارس آموزش داده می شود که رسالت پیامبران است و این رسالت ها باید در مدارس تقویت شود.

محسن کاظمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز در این باره به خبرنگار فارس، اظهار کرد: آموزشگاه خیری شادروان حاج اصغر دهقانی اشکذری به همت خیر محترمه حاجیه خانم ایران دهقانی اشکذری و حاج سید حسین میر دهقان اشکذری در زمینی به وسعت قریب به سه هزار متر مربع ایجاد شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این مدرسه 12 کلاسه از آذر ماه 1400 آغاز شده و مهرماه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی به روی دانش آموزان اشکذری گشوده شده است.

کاظمی تصریح کرد: آموزشگاه خیری حاج اصغر دهقانی در مقطع متوسطه دوم دخترانه در زیربنای دو هزار متر مربع با اعتبار خیری 160 میلیارد ریال و اعتبار 40 میلیارد ریالی نوسازی مدارس ساخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر با حضور وزیر کشور+عکس

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر با حضور وزیر کشور+عکس