مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-09سياسي

طرح نذر خدمت هلال احمر در قاینات و درمیان به اجرا در می آید


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح نذر خدمت جمعیت هلال احمر تا پایان ماه در شهرستان های قاینات و درمیان اجرا می شود.

- احمد بخشی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: جمعیت هلال احمر بر پایه اصول هفتگانه این جمعیت بنا شده که یکی از آن ها اصل خدمات داوطلبانه است.

وی با بیان اینکه شالوده، بنیان و پایه جمعیت هلال احمر براساس کار داوطلبی است، تصریح کرد: داوطلب کسی است که علاقمند به انجام کار خیر بدون چشم داشت و نیاز مالی باشد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت به دو گروه تقسیم می شوند گفت: اعضای بالای 35 سال سن در واقع داوطلبان هستند که در حوزه فعالیت معاونت داوطلبان این جمعیت قرار می گیرند و افراد زیر 35 سال سن زیر نظر معاونت جوانان این جمعیت قرار دارند.

بخشی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در واقع در زمان حوادث و سوانح کمک یار جمعیت هلال احمر بوده و در زمان غیر حوادث کارهای عام المنفعه انجام می دهند به طوری که برای امور خیر برنامه های وسیعی جمعیت هلال احمر دارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از ورود داوطلب به جمعیت هلال احمر این افراد به چهار گروه تقسیم می شوند، یادآور شد: گروه نخست گروه حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر خدمت هلال احمر در قاینات و درمیان به اجرا در می آید

طرح نذر خدمت هلال احمر در قاینات و درمیان به اجرا در می آید